Електронна пенсійна справа
Електронна пенсійна справа — це оцифровані дані, які можуть бути використані для призначення, перерахунку або виплати пенсії. Найчастіше це паспортні дані пенсіонера, його місце проживання, копії документів, на підставі яких призначено пенсію та проводиться її виплата, та інша інформація, що може впливати на суму нарахування. Завдяки оцифруванню пенсіонери можуть отримати доступ до своїх документів у будь-якому сервісному центрі Пенсійного фонду України або на порталі електронних послуг Фонду.
Щоб отримати доступ до неї, необхідно авторизуватися на порталі Пенсійного фонду або перейти за посиланням.
Яку інформацію я можу дізнатись
На порталі можна переглянути:
- основні дані (номер пенсійної справи / особового рахунку, дата відкриття особового рахунку, вид пенсії, орган ПФУ призначення пенсії, дата призначення);
- адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);
- довідка по зарплаті, що врахована при призначенні / перерахунку пенсії;
- довідка про стаж, врахований для визначення права на пенсію;
- довідка про стаж, врахований для розрахунку пенсії.
Ці дані можуть бути вам потрібні, наприклад, якщо ви хочете дізнатись, яким чином була розрахована пенсія чи який досвід роботи був врахований у ваш страховий стаж.
Першу виписку з пенсійної справи можна отримати протягом трьох днів після реєстрації на порталі. Подальше оновлення виписки відбувається з 1 до 10 число кожного наступного місяця.
Про те, як оцифрувати паперову пенсійну справу, читайте в нашому тексті на цю тему.