Як отримати пенсію, субсидію, соціальну допомогу після евакуації

Як отримати пенсію, субсидію, соціальну допомогу після евакуації

Пенсія, субсидія чи соціальна допомога знайде вас після евакуації у будь-якому регіоні країни.

Якщо ви отримували виплати на банківський рахунок (картку), після переїзду нічого робити не потрібно — кошти і далі надходитимуть на цей самий рахунок.

Якщо через «Укрпошту», то необхідно переадресувати виплати на зручне для вас відділення на новому місці. Зробити це можна, зателефонувавши:

  • до контакт-центру «Укрпошти» за номером 0 (800) 300-545 (обирайте розділ «Пенсії, соціальні виплати та субсидії»);
  • або до сервісного центру Пенсійного фонду у регіоні, де ви зараз перебуваєте (за посиланням ви зможете знайти потрібний номер телефону).


У розмові з оператором потрібно повідомити, що ви бажаєте отримати пенсію чи грошову допомогу за новою адресою, а також надати таку інформацію:

  • прізвище, ім’я та по батькові;
  • адресу, на яку ви отримували виплати до евакуації;
  • паспортні дані — серію та номер паспорта;
  • номер телефону;
  • спосіб отримання виплати — на поштове відділення або за домашньою адресою;
  • нову адресу доставки: індекс відділення «Укрпошти» або адресу тимчасового місця проживання;
  • якщо ви отримуєте виплати поштовим переказом, додатково повідомте оператору код переказу, отриманий в смс-повідомленні.


Переадресацію виплат, навіть якщо до цього ви отримували їх у відділенні «Укрпошти», можна зробити також на відділення «Ощадбанку» без відкриття рахунку.

Для цього потрібно звернутися із заявою (телефоном або особисто) до сервісного центру Пенсійного фонду або до органу соціального захисту населення у регіоні, де ви зараз перебуваєте. У заяві необхідно вказати:

  • ваше прізвище, ім’я, по батькові;
  • паспортні дані та дані РНОКПП (особистого податкового номера, раніше — ідентифікаційний номер платника податків);
  • попереднє місце проживання (місце отримання пенсії);
  • адресу тимчасового місця перебування.


Після цього ви зможете отримати виплати у найближчому відділенні «Ощадбанку». З собою потрібно мати паспорт, податковий номер та, за наявності, пенсійне посвідчення. Щоб подивитися розташування та графік роботи відділень «Ощадбанку» у вашому населеному пункті, переходьте за посиланням

Додатково з питань соціальних виплат і пенсій можна звернутися на урядову гарячу лінію за номером 15–45 (працює цілодобово, дзвінки безкоштовні).

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux